Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Poka¿ wszystkie komentarzeWITAM . WBREW TEMU CO PAN PISZE O ZACOFANIU NASZEJ MOTORYZACJI AKURAT SKUTER OSA NAWET MODEL M 50 BYL POJAZDEM DOSC NOWOCZESNYM JAK NA KONIEC LAT 50. BIORAC POD UWAGE ZE W SKUTER TEN WKLEJIONO SILNIK MOTOCYKLOWY TRZEBA PRZYKLASNAC NASZYM KONSTRUKTOROM ZE ZROBIONO TO BARDZO PROFESIONALNIE . POMYSL POCHYLENIA SILNIKA ZOSTAL POZNIEJ SKOPIOWNY PRZEZ NIEMIECKICH I ANGIELSKICH TWORCOW Z DUZO GORSZYM WYNIKIEM (TOPORNA MALO FUNKCJINALNA I BRZYTKA SYLWETKA POJAZDU NP. MZ TROLL) OSA JEST RACZEJ JEDYNYM SKUTREM NA SWIECIE KTORY MIMO ZASTOSOWANIA 14 CALOWYCH KOL I MOTOCYKLOWEGO SILNIKA POSIADAL TAK PIEKNOM CHARONIJNA SYLWETKE. KTOREJ ZEDEN ZACHODNI SKUTER TWORZONY NA BAZIE SILNIKA MOTOCYKLOWEGO DOROWNAC NIE MOZE!! MANKAMENTEM BYL NIE NOWOCZESNY SILNIK. NATOMIAST RESZTA BYLA NA NAJWYZSZYM POZIOMIE PRZERASTAJACYM WIELE ZACHODNICH KONSTRUKCJI.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza